Известие

Collapse
No announcement yet.

Пистов ремък се откачи при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пистов ремък се откачи при запалване

    Здравейте,

    Днеска съм с нов проблем.
    Сутринта както паля и се чу странен шум, запалиси колата но веднага я угасих, после пак запалих запали си без проблем, но светна лампата че акумулатора не се зарежда.

    Гася отново отварям капака и гледам че пистовият ремък се е откачил.
    Преди 1 месец сменях всички ролки и пистов ремък и накарах майстора да погледне другите неща дали са наред той всичко е наред.
    Обаче явно е имало нещо не наред и ремъка се откачил.

    Между другото имах една друга тема датчика на колянов вал смених го и вчера ходих от Габрово до Плевен и се върнах нямаше никакъв проблем. даже се чудя как ремъка не е паднал по време на пътя.

    От какво може да се получи ремъка да се откачи така при палене сутринта.
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    Причина за изпадането на ремъка може да е неправилното му обтягане или проблем в някоя от ролките, като най-вероятно в пружиниращата. Тя трябва да държи ремъка еднакво опънат при всякакви условия на натоварване и ако не работи добре, в определена ситуация ремъкът може да се окаже прекалено хлабав и да изпадне.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Причина за изпадането на ремъка може да е неправилното му обтягане или проблем в някоя от ролките, като най-вероятно в пружиниращата. Тя трябва да държи ремъка еднакво опънат при всякакви условия на натоварване и ако не работи добре, в определена ситуация ремъкът може да се окаже прекалено хлабав и да изпадне.
      Или блокиране на някоя ролка или шайбата
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Като се позагледах, ремъка се беше откачил само от най задначата част от към пасажера там не е ли ролката на генератора а под ролката на генератора е ролката с Амортисьора на алтернатора.

        Възможно ли е от демпферната шайба също тка или от Ролката на генератора да изпадне?
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
          Като се позагледах, ремъка се беше откачил само от най задначата част от към пасажера там не е ли ролката на генератора а под ролката на генератора е ролката с Амортисьора на алтернатора.

          Възможно ли е от демпферната шайба също тка или от Ролката на генератора да изпадне?
          Възможно е, ако и е закъсана гумата и бие.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колеги, преди малко запалих колата всичко беше наред след десет секунди пуснах климатика и ремъка пак падна.

            Колата беше в покой запалена.

            Дали е възможно да блокирвала Шайбата на климатика и затова ремъка да пада?
            Without heart we would be mere machines

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
              Колеги, преди малко запалих колата всичко беше наред след десет секунди пуснах климатика и ремъка пак падна.

              Колата беше в покой запалена.

              Дали е възможно да блокирвала Шайбата на климатика и затова ремъка да пада?
              Шайбата се върти без значение дали е пуснат или не климатика.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                Шайбата се върти без значение дали е пуснат или не климатика.
                Ако компресора е блокирал някак си няма да се върти при включване, а само когато е изключен
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Когато климатика е изключен, компресора си се върти без проблеми, но пусна ли климатика, компресора почва да се върти едвам едвам много трудно това на ръка го тествах докато беше паднал ремъка.
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Ако компресора е блокирал някак си няма да се върти при включване, а само когато е изключен
                    Верно? А някъде по-нагоре де е споменато че е блокирал компресора?

                    ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

                    Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                    Когато климатика е изключен, компресора си се върти без проблеми, но пусна ли климатика, компресора почва да се върти едвам едвам много трудно това на ръка го тествах докато беше паднал ремъка.
                    Възможно е при блокирал компресор да изхвърля ремъка.Ако е блокирал търси си втора употреба.
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                      Верно? А някъде по-нагоре де е споменато че е блокирал компресора?

                      ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:15 ----------



                      Възможно е при блокирал компресор да изхвърля ремъка.Ако е блокирал търси си втора употреба.
                      Как е ЦНС- то? Добре ли?
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:04.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, може ли да се прави компресора на климатика или няма начин трябва да се сменя с друг?
                        Without heart we would be mere machines

                        Comment


                        • #13
                          Вземаш си втора употреба, във форума има коректни продавачи, така направих с едната кола.За ремонт не знам дали се прави.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                            Колеги, може ли да се прави компресора на климатика или няма начин трябва да се сменя с друг?
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Вземаш си втора употреба, във форума има коректни продавачи, така направих с едната кола.За ремонт не знам дали се прави.
                            Ремонтира се, но не мога да кажа кое е по-изгодно, ремонт или втора ръка. Иначе се сменя лагера.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Щом само при включен съединител се усеща затруднено въртене на оста, твърде вероятно проблемът не се дължи на лагера.

                              Иначе при наличието на изобилие от компресори втора употреба, друг ремонт освен смяна на лагер или намотка на съединителя, обикновено не си струва.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X